【草堂】

我的安歇地~我的避风港~我的充电站~我的爱之家~

2009年8月2日星期日

A lovely blog award & Best blog award。。


The rules for these awards are:

To accept the award, post it on your blog together with the name of the person who has granted the award and his/her blog link. Pass the award to 15 other blogs that you’ve discovered and think are great! Remember to contact the bloggers to let them know they have been chosen for this award.

wonderland 颁了这奖给我:

A lovely blog award
&
Best blog award


~感谢不尽啊~

“终于受肯定了!我要感谢我的父母,还有默默在身边支持我的朋友与家人,还要感谢所有支持我的网友们,有你们的支持与鼓励,才有今天的我。往后我将会继续把最好的呈现给大家,继续努力写、写、写!希望大家继续支持我,借此机会再次感谢大家。谢谢!谢谢!我爱你们

噢噢~~这才像领奖嘛~~

让我也来颁颁奖。。感觉就像那些明星歌星经过一段时期出道
才可以很有料的站在台上给别人颁奖
哈哈^_^我现在的感觉就是如此~
光荣到~~^_^

来了,来了~~
排名不分先后~

Melvin's blog
我的素食之路
布可思议
彬彬无理
Sew cute
mairuru
我爱乡村暖暖屋
快乐教学报
Wishes in pink
A simple girl
A journal of a girl who loves to cook
11楼之2的小花园


生平第一次致词,很紧张,有不圆满的地方请大家见谅
希望大家一起努力,把部落格写好,并把最好的带给大家。谢谢!

没有评论: